Veel gestelde vragen

BETALEN

Welke betaalmethodes zijn er bij Athlete Life? 

  • Bij Athlete Life kun je op verschillende manieren betalen. Klik hier voor de betaalmethodes. 

Ik heb een vraag over mijn betaling – PayPal.

  • Betalen via PayPal gaat gemakkelijk en snel. Tijdens het bestelproces kies je voor betaalwijze PayPal en vervolgens word je meteen doorgeleid naar je PayPal account, waar je de betaling kunt afronden. Betalen met PayPal is veilig. Wanneer je jouw product niet ontvangt, is het in veel gevallen mogelijk dat je jouw geld terugkrijgt.

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling bij Athlete Life? 

  • Online bestellen bij Athlete Life is heel eenvoudig. Op onze website kun je producten in je winkelwagen plaatsen door op de bestelknop te klikken. Alle prijzen die vermeld staan bij de producten zijn inclusief BTW. In je winkelwagen kun je altijd producten toevoegen, verwijderen, de smaak aanpassen of de aantallen wijzigen. Mocht je hulp of productadvies willen dan horen wij het graag. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen je graag verder!
    Let op: nadat je de bestelling geplaatst hebt, krijg je een bevestiging per e-mail. Controleer de bestelling en adresgegevens goed. Mocht er iets niet kloppen, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met de klantenservice.

Mijn producten staan nog in de winkelwagen, is mijn bestelling goed doorgekomen?

  • In het geval van een storing is het mogelijk dat, na het plaatsen van een bestelling, de producten nog in de winkelwagen staan. Wij adviseren dan om enkele uren te wachten. Vaak komt de bestelling alsnog goed door. 

Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?

  • Het kan gebeuren dat de bevestiging in de spambox van je e-mail terecht komt. Als je de bevestiging niet kunt vinden in je email, dan kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice zodat we kunnen checken of alles goed is gegaan. 

Ik krijg een foutmelding tijdens het bestellen, wat nu?

  • Dat is niet de bedoeling. Een foutmelding kan verschillende redenen hebben. Om te kijken wat er aan de hand is kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. 

Wanneer betaal ik verzendkosten?

  • Voor verzending binnen Nederland en België betaal je bij een bestelling boven €50 geen verzendkosten. Bij bestellingen tot €50 zijn de verzendkosten €5,95.

Hoe lang duurt de verzending?

  • Voor Nederland en België geldt: op werkdagen voor 18.00 uur besteld? Dan wordt je bestelling de volgende dag bezorgd. Bestellingen op zaterdag en zondag voor 18.00 uur worden op maandag bezorgd.

Het product dat ik wil is niet op voorraad, wat nu?

  • Als je contact opneemt met onze klantenservice, zoeken wij voor je uit wanneer het product weer beschikbaar is.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

  • Nee, wij kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in jouw bestelling. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, gaan wij daar direct mee aan de slag in ons magazijn. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag in ons magazijn. Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Heb je jouw bestelling minder dan vijf minuten geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met de klantenservice, dan kijken wij graag of we de bestelling nog kunnen annuleren.